Szukaj na tym blogu

sobota, 4 grudnia 2010

Kraina miłości....

Kraina miłości

              Bajm

Jestem cudowną krainą
Krainą wiecznych snów
Jeżeli chciałbyś dopłynąć do mnie
Szykuj łódź
Niechaj Cię nocą prowadzi
Światło gwiazd
Jakbyś znów się narodził                                                       
I kochał pierwszy raz
Zostań tu
Kraina budzi się ze snu
Ciepłem twym
Dotykiem ust

Zostań tu
Dopóki jeszcze żyją w                                                        nas                                                                                
Nasze pierwsze wakacje
Słońca blask                                                                                                                               

Czasami warto wybaczyć
Czasami warto wrócić
Zapomnieć co było złe
Malować dni najpiękniej
Jak się da
Zróbmy to dla miłości
Jeszcze raz

Niech się wysypią kamienie
Spadnie grad
Schodami w dół
Aż do prawdy bram
Niech się wypali w płomieniach                                                        
Naszych ciał
Tamten ból i tamten żal

-Miłość tajemna magia-
Zabierz mnie do marzeń krainy  
Gdzie noc ciemna nie zapada 
Nie szukaj nigdy miłości przyczyny 
Bo miłość sama serce dopada...

Gdy nie widać uczucia to go nie szukaj 
Choćbyś go szukał po całym świecie 
Bo miłość w serce zaczyna pukać 
Gdy nawet o tym jeszcze nie wiecie

         I nawet gdy znajdziesz osobę nową
Myśląc na rozum, że odpowiednią 
Serce i tak pójdzie inną drogą 
Miłość jest magią bardzo tajemną...


Miłość..najgłębiej choć ukryta, każdy z oczu ja wyczyta...


Miłość jest jak wiatr, nie widzisz jej lecz ja czujesz


Aby znaleźć miłość nie pukaj do każdych drzwi. 
Gdy przyjdzie Twoja godzina sama wejdzie do twojego domu, życia, serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz