Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 lutego 2011

Jestem tu...

 Jakby nie było jutra

Stanisław Soyka


Kochaj mnie tak jakby nie było jutra
życie jak ptak ulatuje
zmysłowe usta i ja
gejzer biały gorący
kto kocha się tak nie żałuje
każdy dotyk ty wiesz
dotyk twojej ręki
nieopisany dreszcz powoduje

chwila bez ciebie to wiek
wiek z tobą to mgnienie
dzikie nienasycenie wywołuje

kochaj mnie tak jakby nie było jutra
kto kocha się tak nie żałuje

niech cały świat
w naszym szalonym tańcu
do brzegu nocy do dnia
zawiruje 

 Będę czekać

Agnieszka Osiecka

Choćbyś odszedł z miasta będę czekać tu...Tak jak wierna gwiazda,będę czekać tu...Przez czterysta wiosen i sto długich zim będę czekać tu,w mieście tym...


Gdzie byś nie wędrował w słońcu czy we mgle,gdzie byś nie żeglował zapamiętaj, że nie uciekniesz mi już nawet w porze snu,bo ja z całych sił wciąż czekam tu...


Zegar bije,dzień się toczy,dzień za dniem,aż w końcu Bóg wie skąd powrócisz pod mój dom,odnajdziesz wtedy mnie patrz, ja wyciągam ręce by powitać cię.


Gdzie byś nie wędrował w słońcu czy we mgle,gdzie byś nie żeglował zapamiętaj, że nie uciekniesz mi już nawet w porze snu,bo ja z całych sił wciąż czekam tu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz