Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 września 2010

Cudowny dzis jest dzień...z muzyką w tle





Zdzisława Sośnicka

Taki dzień się zdarza raz

Taki dzień się zdarza raz
Tylko raz i więcej nie
Jak zatrzymać czas
Jak zatrzymać ten
Najpiękniejszy w życiu dzień

Taki dzień z zapachem łąk
Z kroplą słońca na serca dnie
Nie wiem jak i skąd
Wpadł do moich rąk
I uśmiecha się

Ptaków świergotem podfrunął do okien od świtu
W słońcu się mieni tysiącem odcieni błękitu
Tak mi z nim dobrze, jak tylko być może najlepiej
Choć wiatr ze śmiechem powtarza mi

Taki dzień się zdarza raz
Tylko raz i więcej nie
Jak zatrzymać czas
Jak zatrzymać ten
Najpiękniejszy w życiu dzień

Taki dzień z zapachem łąk
Z kroplą słońca na serca dnie
Nie wiem jak i skąd
Wpadł do moich rąk
I uśmiecha się 

Taki dzień
O, taki dzień, dzień, dzień...              


Krzysztof Krawczyk

Życie jak muzyka

 
Życie jak muzyka
przy której się uśmiecham, przy której płaczę
przy niej czas umyka kruchy jak sen.

Serce jej rytmem wciąż bije
wtedy gdy dobrze, gdy źle
dla niej nadzieją wciąż żyję
i w niej przed złem chowam się.

Życie jak muzyka
bez której nie potrafię zrozumieć siebie
kiedy nagle znika, błądzę we mgle.

Serce jej rytmem wciąż bije
wtedy gdy dobrze, gdy źle
dla niej nadzieją wciąż żyję
i w niej przed złem chowam się.

Wsłuchaj się ze mną w jej czuły szept
na drogę mój śpiew ze sobą weź.

Serce jej rytmem wciąż bije
wtedy gdy dobrze, gdy źle
dla niej nadzieją wciąż żyję
i w niej przed złem chowam się,
i w niej przed złem chowam się.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz