Szukaj na tym blogu

środa, 22 września 2010

W podwodnym świecie syren i rusałek morskich...

   ◕◕◊◕◊◕══‹◕›══◕◊◕◊◕◕        


Mam w sobie moc niezwykłą
mogę użyć jej gdy chcę
I w podwodnym świecie zniknąć
jakże w nim cudownie jest
Lubię pływać w wielkim oceanie
niema granic nic
Bo ja mam tajemnicę swą
domem mym podmorska toń
Spójrzcie w nią
A twoja moc to me królestwo
Bo ja mam tajemnicę swą
domem mym podmorska toń
i wierzę że ten świat ogromną muszlą jest
a ja perłą w niej...


◕◕◊◕◊◕══‹◕›══◕◊◕◊◕◕




 
Dotykiem myśli kołysana
tańczy nieśmiało snów Rusałka
za oknem cicho szemrze morze
może to prawda może bajka...

ramiona brzegu tulą fale


Ona unosi się leciutko
filigranowych dłoni gesty
powiało rozmarzenia nutką

małe muszelki zdobią piersi
i wiatr zaplata białe włosy
kiedy ją morska piana pieści
oddaje błogiej się rozkoszy

rozgwiazdy zaśpiewały chórem
woalem meduz otoczone
Rusałka zakończyła taniec
nieśmiałym chyląc się pokłonem...
 / Sfinx/


  
Chciałabym być morza szafirem
Syreny kształty opływać
Z rozkoszą pływać w odchłani
Pienistą się falą okrywać...

    

                   


  ˜”*°•ڰۣڿ♥ڰۣڿ•°*”˜ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz